Thông tin

Báo mới

THỜI TIẾT NAM ĐỊNH

Điều tra ý kiến

Theo bạn Banner mới của của chúng tôi như thế nào?
Đẹp, không cần thay đổi.
Nên thay đổi một chút về Logo
Nên thay đổi một chút về kiểu chữ
Nên thay đổi một chút về màu sắc
Thay đổi tất cả.

Thống kê

  • truy cập   (chi tiết)
    trong hôm nay
  • lượt xem
    trong hôm nay
  • thành viên
  • Ảnh ngẫu nhiên

    Ngoaitinh.jpg Con_duong_den_lop_doan.mp3 1328684164_2.jpg Que_Huong_Toi__VMusic_NCT_076343958240935262501.mp3 Tuoi_Tre_The_He_Bac_Ho__Top_Ca_NCT_0282307175.mp3 Thanh_Nien_Vi_Ngay_Mai__Giai_Dieu_Xanh_NCT_7645459322.mp3 Bai_Hoc_Dau_Tien__Thanh_Thao_NCT_81542871601.mp3 Bong_Hong_Tang_Co__Thanh_Thao_NCT_60634273272264687500.mp3 01.swf Chao20112012.swf Anh_khoaBNHV.swf Thank_you_.swf 04.swf HoiKeoHT34.jpg HoiKeoHT32.jpg HoiKeoHT31.jpg HoiKeoHT30.jpg HoiKeoHT29.jpg HoiKeoHT27.jpg HoiKeoHT26.jpg

    CHAT ONLINE

    Chào mừng quý vị đến với Website của Trường tiểu học C Xuân Hồng - Xuân Trường - Nam Định.

    Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tư liệu của Thư viện về máy tính của mình.
    Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay ô bên phải.

    SƯU TẦM GIÁO TRÌNH E TIỂU HỌC

    Nhấn vào đây để tải về
    Hiển thị toàn màn hình
    Báo tài liệu có sai sót
    Nhắn tin cho tác giả
    (Tài liệu chưa được thẩm định)
    Nguồn: tailieu.vn ( pdf & 2 word )
    Người gửi: Nguyễn Thành Tâm
    Ngày gửi: 07h:59' 17-02-2012
    Dung lượng: 1.6 MB
    Số lượt tải: 93
    Số lượt thích: 0 người
    Week : 27 Date of preparing :
    Period : 53 Date of teaching :

    LET’S REVIEW
    I – Aims :
    – Language : At the end the lesson , students will be able to review lessons: 21-24 pronouce well, listen carefully and do exercise exactly.
    – Skills : Listening , speaking, reading, writing .
    + Sentence patterns : Review
    + Vocabulary : Review
    II – Teaching aids :
    + Teacher : lesson plan , text book . cassette player, teacher cards,
    + Students : text books , notebooks .
    III – Procedures :
    1. Warm up : (2’) Sing a song “Hello Teacher’’
    2. Review: (5’) Check up vocabulary and sentence patterns by pictures
    3. New lesson :(22’)
    + Introduce new lesson .
    + Teaching activities .

    Time
    Teacher’s activities
    Students’ activities
    
    15’











    I – Presentation :
    - review lessons 21-24
    - use pictures to review vocabulary by playing games (Bingo).
    - use pictures to review sentense patterns.
    1/ A: This is my left (hand)
    B: This is my right (hand)
    2/ A: Touch your (shoulders)
    B: Touch your ( elbows)
    3/ A: Ouch !
    I hurt my (knee ) !
    B: Ouch !
    I hurt my (nose) !
    4/ A: Let’s go !
    Up !
    B: Ok !
    5/ A: Down !
    B: Ok !
    6/ A: Turn around !
    B Ok !
    II – Open your books p 44- 51
    - correct the exercises with the students

    
    - Look at the pictures

    - Listen carefully and practise speaking in pairs.
    
     4. Extension : (6’)
    Do exercises again by playing game “ Tic -Tac –Toe”
    5. Homework : (1’)
    Learn by heart lesson to prepare doing the test.
    * Observation :
    .……………………………………………………………………………………... ………………………………………………………………………………………
    ……………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………
    ………………………………………………………………………………………

    Signature of team chief
    Signature of vice head master
    
    


    
    
    

    Week : 31 Date of preparing :
    Period : 61 Date of teaching :

    LET’S REVIEW
    I – Aims :
    – Language : At the end the lesson , students will be able to review lessons: 25-26 pronouce well, listen carefully and do exercise exactly.
    – Skills : Listening , speaking, reading, writing .
    + Sentence patterns : I can (walk)
    + Vocabulary : wendy, water, watch, woman, run, skip, jump, swim, hop, sing, dance, yolanda, yak, yarn, yo-yo.
    II – Teaching aids :
    + Teacher : lesson plan , text book . cassette player, teacher cards, puppets, picture.
    + Students : text books , notebooks small boards.
    III – Procedures :
    1. Warm up : (2’) Sing a song “Hello Teacher’’
    2. Review: (5’) Check up vocabulary and sentence patterns by pictures
    3. New lesson :(22’)
    + Introduce new lesson .
    + Teaching activities .
    Time
    Teacher’s activities
    Students’ activities
    
    15’











    I – Presentation :
    - review lessons 25-26
    - use pictures to review vocabulary by playing games (Bingo).
    Wendy
    Water
    Watch
    Woman
    Yolanda
    Yak
    Yarn
    yo-yo
    correct their mistakes if have
    Use pictures to review sentence patterns
    S1 I can walk/ swim
    S2 I can run/ hop
    S3 I can skip/ sing
    S4 I can jump/ dance.
    Guide Ss to play game : “Tic- Tac-Toe” (Play in 2 groups)
    Give the idea about the game.
    II – Open your books p 52- 55
    Ask Ss to open their books on page 52-55
    Have Ss listen and repeat (2 times)

    
    - Look at the pictures

    - Listen and play game.









    Correct them
    Listen and repeat






    Play game (2 groups)







    Listen to the tape and repeat.
    
     4. Extension : (6’)
    Play game: Lucky number (2 groups)
    5. Homework : (1’)
    - Ask Ss to do exercises
    - Prepare the next period
    * Observation :
    .……………………………………………………………………………………... ………………………………………………………………………………………
    ……………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………

    Week : 2 Date of preparing :
    Period : 3
     
    Gửi ý kiến

    ↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓